• ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر: 84223
پلمب

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تداوم روند شناسایی و پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح شهر کرج خبر داد.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماندها علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز در تجمع حیوانات موذی و مزاحم دخیل است و شهروندان از فعالیت آن‌ها گلایه‌مند هستند.


وی افزود: اکثر این مراکز غیر مجاز، کودکان کار و اتباع غیرمجاز را بکار گرفته‌اند که از جهاتِ مختلف با قوانین مغایرت دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به تداوم اجرای طرح برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات و دستور معاون دادستان مبنی بر تشدید برخورد قانونی، بیان داشت: در راستای ادامه طرح پاکسازی خیابان شهید ایرانی حصارک که با همکاری نیروی انتظامی (کلانتری ۱۶حصارک) و منطقه پنج و سه شهرداری کرج وهماهنگی مقام قضائی، مراکز غیرمجاز شناسائی و پلمپ شد.


خسروی در ادامه گفت: شهرداری فقط در دایره قانون، توان برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات را دارد و با شناسایی محل فعالیت‌ایشان و پلمب گاراژها و مغازه‌های محل فعالیت به ویژه در خیابان شهید ایرانی حصارک و سایر محدوده‌های شهری اقدامات قانونی را مستمر انجام می‌دهیم.


این مسئول افزود: کنترل و نظارت بر فعالیت این مراکز و کارگاه‌ها موجب حذف نازیبایی و بهبود جلوه بصری شهر می‌شود و به ارتقای امنیت شهری و شهروندی کمک می‌کند.

خسروی گفت: با توجه به درخواست متعدد شهروندان خیابان شهید ایرانی و گلایه آنان از مراکز غیرمجاز فعال در حوزه پسماند، این طرح تا جمع‌آوری کامل و پاکسازی این خیابان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ضمن هشدار به افراد سودجو که در زمینه جمع‌آوری پسماند فعال هستند، اظهارداشت: مطابق آگاهی و اطلاع‌رسانی به این افراد که تحت هرعنوان ونام به صورت غیر قانونی مبادرت به انجام این کار می‌کنند به شدت و جدیت با اخذ حکم قضائی برخورد قانونی خواهد شد.



منتشر شده در تاریخ ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =