خسروی سازمان مدیریت پسماند - کراپ‌شده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: طرح طعمه‌گذاری و امحای حیوانات موذی در راستای اجرای مطالبات شهروندان و با هدف ارتقای سلامت جامعه و پاکسازی محیط شهری اجرا شد.

 محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: فاز جدید طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران مضر با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط شهری از جوندگان موذی به ویژه موش، در ایام گرما اجرایی شد.

وی افزود: طرح طعمه‌گذاری و امحای حیوانات موذی در منطقه یک شهرداری کرج اجرا و این اقدام در دیگر نقاط شهر نیز به ترتیب اولویت انجام خواهد شد.
 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به نقش مؤثر شهروندان در حفظ بهداشت شهری، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با دفع به موقع زباله‌های خانگی، جلوگیری از ریختن زباله در جداول و معابر و به طور کلی رعایت بهداشت محیط، در پاکیزگی محیط شهری همیار شهرداری باشند.
 

این مسئول گفت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شد که طرح ضربتی مبارزه با موش در سطح شهر اجرا شود، هدف از اجرای این طرح شناسایی و پاکسازی کانون‌ها و نقاط آلوده در مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج است.

خسروی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده حیوانات موذی در محلات شهر، برای دریافت خدمات و انجام عملیات طعمه‌گذاری با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.



منتشر شده در تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =