محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۶۲۷ مورد حریق و انجام ۷۳۶ عملیات حادثه در مرداد ماه خبرداد.

محمد یساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۶۲۷ مورد حریق و انجام ۷۳۶ حادثه در مرداد ماه خبر داد.


محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، پنج هزار و ۵۶۱ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در  ۳۲‌ایستگاه به مدت یک هزار و ۴۲۵ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد یک هزار و ۸۶۷ دستگاه خودروی عملیاتی به ۶۲۷ مورد حریق و ۷۳۶ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۷ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: طی ماه گذشته ۴۴۵ مورد نجات یافته، ۱۶ مصدوم و ۱۳ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه در بین  ۳۲‌ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۵۰ حریق و ۴۴ حادثه، ‌ایستگاه ۱۲۳ با ۲۳ حریق و ۵۸ حادثه و ایستگاه ۱۱۴ با ۴۲ حریق و ۳۴ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۰۲ مورد صدور جواز و ۱۹۲ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی، صدور ۱۷ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۵ مورد گواهی حریق و حوادث و تعداد ۹۴ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر را از اقدامات این سازمان برشمردو گفت: همچنن ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰۳ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از واحدهای صنعتی به تعداد دو مورد در حوزه صنایع و بازدید از صنوف به تعداد دو مورد را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در این سازمان بیان کرد.

وی عنوان کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۳۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۴۴۳ کارآموز به مدت ۳۵۲ ساعت، با همکاری ۴۷ مربی و برگزاری ۱۰ دوره آموزش ضمن خدمت باحضور ۲۳۴ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۱۱ مربی به مدت ۱۴۵ ساعت و برگزاری آزمون آمادگی جسمانی ویژه پرسنل عملیاتی به تعداد ۴۰۰ نفر، اعزام یک مربی جهت شرکت در مسابقات تیم ملی المپیاد ورزشی آتش نشانان در ۳ مرحله طی یک ماه گذشته انجام گرفت.



منتشر شده در تاریخ ۱شهریورماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =