• ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 84369
5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از تخریب دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: عوامل کنترل و نظارت در راستای صیانت از حقوق شهروندان و شهرداری و انجام وظایف ذاتی خود به صورت مستمر در سطح منطقه اقدام به گشت زنی می‌کنند و در صورت مشاهده تخلفات ساختمانی با هماهنگی نیروی  انتظامی و حمایت‌های دستگاه قضایی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.


عطایی افزود: در همین راستا دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز که با استفاده از تعطیلات آخر هفته اقدام به ستون گذاری برای احداث سوله و دیوار کشی کرده بودند، توسط عوامل پلیس ساختمان و با حضور نیروی انتظامی تخریب و رفع اثر شد.


وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: اینگونه اقدامات با اتخاذ تمهیدات لازم، اعمال قانون و مجازات‌های لازم در منطقه ۵ شهرداری کرج با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

این مسئول در پایان بابیان این که مدیریت شهری با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده آل، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =