6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج با حضور در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) واقع در محله ۲۲ بهمن شمالی، در جمع شهروندان حضور یافت و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در این دیدار چهره به چهره که با محوریت محله محوری و در راستای اجرای طرح نجم در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)  صورت گرفت، گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.


آژیر عنوان کرد: هدف از این بازدیدها ملاقات با شهروندان و آشنایی با مسائل و مشکلات اهالی آن محله است و امیدواریم بتوانیم در این بازدیدها با کمک مسئولین مربوطه گوشه‌ای از مشکلات را حل کنیم.


وی ادامه داد: معاونت‌های عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری و سایر حوزه‌های خدمات رسان مدیریت شهری درحال پالایش مشکلات و چالش‌های سطح محله ۲۲ بهمن شمالی هستند و همزمان اقدامات عملی نیز از ابتدای هفته گذشته آغاز شده است و این فعالیت‌ها به مرور و طی روزهای آینده برای شهروندان ملموس خواهد بود.


سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به برخی اقدامات در دست اجرا در محله ۲۲ بهمن شمالی خاطرنشان کرد: بهسازی و اصلاح معابر اصلی و فرعی، ترمیم و تجهیز پارک و فضای سبز، رفع تصرف املاک حاشه نهر دلمبر، رفع سد معبر، حذف زوائد بصری و رنگ آمیزی دیواره‌ها از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در طرح نجم اجرا خواهند شد.

آژیر در پایان مشارکت حداکثری مردم را خواستار شد و گفت: لازمه موفقیت طرح‌های جهادی، همدلی، احساس مسئولیت و کمک‌های متقابل است لذا ما از حضور و مشارکت مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی استقبال می‌کنیم و امید داریم که با کمک یکدیگر بتوانیم این حجم از مشکلات در منطقه را بهبود ببخشیم.

سرپرست منطقه ۶ کرج با شهروندان محله ۲۲ بهمن شمالی دیدار کرد

سرپرست منطقه ۶ کرج با شهروندان محله ۲۲ بهمن شمالی دیدار کرد

سرپرست منطقه ۶ کرج با شهروندان محله ۲۲ بهمن شمالی دیدار کرد

منتشر شده در تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =