1

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از آغاز عملیات جدول گذاری و بهسازی آسفالت معابر شهرک ولیعصر(عج) در این منطقه خبر داد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: معابر و خیابان‌ها از مهم‌ترین فضاهای شهری می‌باشند که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار می‌گیرد و به همین دلیل توجه به مناسب‌سازی و سطح کیفیت آسفالت در معابر و محلات یکی از موارد حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.


صفدری عنوان کرد: حوزه عمران منطقه ۳ شهرداری کرج در راستای بهبود وضعیت معابر، هدایت آب‌های سطحی و سهولت تردد شهروندان، جدول گذاری و آسفالت خیابان حسینیه امام رضا(ع) واقع در خیابان سوم غربی شهرک ولیعصر(عج) را آغاز کرده است.  


این مسئول گفت: با توجه به اینکه اکثر خیابان‌ها و معابر این منطقه از قدمت زیادی برخوردارند و نیاز به زیرسازی و اقدامات اساسی در آنها احساس می‌شود، بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول‌گذاری کوچه‌های فاقد جدول در دستور کار قرار گرفته است که علاوه بر زیربنایی بودن، در زیبایی شهر نیز تأثیر زیادی دارد.


 صفدری، جدول گذاری معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری کرج است و در دستور کار شهرداری قرار دارد.


 وی بیان کرد: عملیات جدول‌ گذاری در تمام خیابان‌ها و کوچه‌های سطح منطقه که دارای مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عملیات همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته تا این عملیات با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و به بهره برداری درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =