حسین عطایی منطقه پنج

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: عوامل پیشگیری و تخلفات شهری در سطح منطقه حضور مستمر دارند و با گشت زنی در سطح منطقه از هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی جلوگیری و با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز باحکم قضایی و حضور نیروهای انتظامی برخورد نموده و رفع اثر می‌کنند.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر و عدم استحکام سازه و غیراصولی بودن، امنیت شهروندان را نیز با تهدید جدی مواجه می‌سازند.


عطایی افزود: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان اولویتی مهم در دستور کار عوامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه قرار دارد و هدف از انجام آن، پیشگیری از تبعات منفی ناشی از ساخت و ساز غیرمجاز به لحاظ فنی است.


وی ساخت و ساز غیر مجاز را از پرحاشیه‌ترین مباحث شهری خواند و افزود: ساخت و سازهای شهری به صورت غیر قانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما و منظر شهری می‌شوند بلکه چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را نیز با مشکل مواجه می‌کند.


این مسئول در ادامه گفت: بر این اساس عوامل اجرایی پیشگیری و رفع تخلفات شهری خدمات شهری منطقه ۵ دو ملکی را که در صدد تبدیل مسکونی به تجاری بودند، (واقع در خیابان شهید بهشتی میثم ۶ و همچنین دهقان ویلای دوم نبش خ دوازدهم) به علت تخلفات پی درپی با تیغه گچی مسدود کردند.  


 مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ساخت وساز غیر مجاز درسطح منطقه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا نسبت به موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود. با همکاری عوامل حوزه خدمات شهری و پیشگیری و رفع تخلفات شهری، اجرای طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص وجود داشته و با جدیت ادامه خواهد داشت.

منتشر شده درتاریخ ۱ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =