گود حصارک

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج عنوان کرد: باتوجه به حمایت‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج عملیات پایدار، ایمن‌سازی و کار اجرایی دیواره‌های گود حصارک مطابق اصول فنی و مهندسی آغاز شد.

 حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انجام مقدمات اداری و تعیین پیمانکار و کارفرمای جدید مقدمات طراحی از وضعیت موجود، آزمایشات زمین شناسی انجام و بدلیل ضرورت ایمن‌سازی بلافاصله کار اجرایی در تمام دیواره‌های پروژه مذکور انجام شده است.


عطایی افزود: در این راستا مقاوم‌سازی، اضافه کردن المان‌های فشاری و کششی و افزایش تحمل بارگذاری در دیواره غربی گود درحال انجام است.


وی ادامه داد: به همین منظور عملیات بتن‌ریزی پای تمام شمع‌های فلزی قائم با نصب برشگیربه عمق حداقل ۲ متر صورت گرفته است.


این مسئول همچنین از حفاری و کیج گذاری و بتن‌ریزی شمع‌ها در این پروژه خبرداد و گفت: همچنین میلگردهای مورد نیاز برای  شمع‌ها توسط کارفرما خریداری و در پروژه تخلیه شده و نیروهای اجرایی متخصص و ماهر برای ادامه عملیات در حال فعالیت و آماده‌سازی هستند.


این مسئول در پایان گفت: بااجرای پایش همزمان گود که به صورت مداوم از طریق کارفرما وبا نظارت کامل درحال انجام است، امیدواریم ضمن روند پایدارسازی وایمن‌سازی گود، آرامش وامنیت بیشتر ساکنین مجاور گود فراهم شود.  

ایمن‌سازی و عملیات اجرایی دیواره‌های گود حصارک آغاز شد

ایمن‌سازی و عملیات اجرایی دیواره‌های گود حصارک آغاز شد

منتشر شده درتاریخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =