مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت: سد معبر در بسیاری از موارد توسط صاحبان کسبه و مغازه دارها انجام می گیرد که این مورد به سادگی قابل رسیدگی و رفع است.

شهردار کرج در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بر اهمیت احترام به حقوق شهروندی شهروندان تاکید کرد و افزود: مردم باید بتوانند بدون وجود مانع و سدی به راحتی در معابر شهر تردد کرده و این جزو حقوق پایه و اصولی آنها به شمار می آید.

مهرداد کیانی بیان کرد: متاسفانه برخی از معابر شهر چنان توسط فروشندگان و دستفروشان اشغال می شود که تردد عابران با مشکل جدی مواجه می شود. این اشغال تنها به دستفروشان محدود نیست بلکه در بسیاری از موارد صاحبان مغازه ها و رستوران ها با قرار دادن میز و صندلی به صورت غیرمجاز در پیاده رو، راه را برای حرکت شهروندان نامناسب و ناهموار می کند.

کیانی ادامه داد: این موضوع بویژه برای کم توانان جسمی و حرکتی، کودکان و افراد مسن مشکل جدی ایجاد می کند.

این مسئول اضافه کرد: تمامی این اقدامات غیرقانونی بوده و باید طبق صورتجلسه ای که در حوزه خدمات شهری تنظیم شده با این تخلفات برخورد شود.

وی اذعان کرد: اگر مدیران مناطق و مسئولان حوزه مربوطه در طول روز به گشت زنی در این مسیرها بپردازند، به راحتی امکان شناخت متخلفین و جلوگیری از سد معبر توسط آنها فراهم خواهد شد. از این رو از مسئولان و مدیران می خواهم با حضور مستمر  در حوزه تحت مدیریت خویش، نسبت به بررسی مشکلات منطقه و رفع آنها با صرف کمترین هزینه مادی و معنوی اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =