• ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر: 84690
5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اتمام پروژه و بازگشایی خیابان تازه تاسیس حدفاصل خیام غربی تا میدان مصطفی خمینی با اعتباری بالغ بر۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی و رفاه حال شهروندان پروژه بازگشایی خیابان شعبانی حد فاصل خیابان خیام غربی و میدان مصطفی خمینی انجام شد.


کمالی دهقان افزود: این معبر از سمت شرق به زیر گذر هاشمی رفسنجانی و از غرب به بلوار حدادی و۴۵ متری گلشهر ارتباط حرکتی دارد.


وی اضافه کرد: اجرای جدولگذاری به طول ۳۵۰متر وزیرسازی و روکش آسفالت به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع همچنین یک هزار مترمربع پیاده روسازی در این مسیر انجام شده است.


لازم بذکر است پس از هماهنگی‌های لازم با ادارت خدمات رسان درخصوص تاسیسات نامتعارف در پروژه دو تیر برق در این مسیر جابجا شده و خط کشی آن صورت گرفته تا تبادلات حرکتی در آن انجام شود.


کمالی دهقان با اشاره به اینکه ارتقای عملکردی شبکه معابر از طریق مدیریت بهینه سیستم‌های حمل و نقل همواره یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزان و مدیران شهری است و ساماندهی جهات حرکت در شبکه معابر نیز از جمله اقدامات اساسی درحوزه حمل و نقل به شمار می‌آید، گفت: معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بناها و سایر فضاهای شهری هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند، بیشترین کارکرد را در زندگی شهری خواهند داشت.


وی ادامه داد: بازگشایی معابر ضمن تملک وبررسی کارکارشناسی به جهت رویکرد اصلاح ترافیک معابرشهری بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش می‌دهد.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =