1

سرپرست منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از انتشار آلودگی‌های زیست محیطی، عملیات عمرانی لوله گذاری و جدول گذاری در خیابان سردار حنیفه به طول ۲۰۰ متر انجام شد.

مصطفی خدابین در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، از اقدامات عمرانی انجام شده در خیابان سردار حنیفه خبر داد و گفت: با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از انتشار آلودگی‌های زیست محیطی، معاونت عمران و ترافیک این منطقه نسبت به لوله گذاری و جدول گذاری به طول ۲۰۰ متر در خیابان سردار حنیفه اقدام نموده است.

خدابین با تاکید بر اهمیت لوله گذاری و جدول گذاری قبل از شروع فصل بارندگی افزود: همواره با آغاز بارش‌های فصلی، جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند که در همین راستا می‌توان گام موثری در جهت پیشگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی برداشت.

سرپرست منطقه ۱ کرج در پایان افزود: گفتنی است کلیه اقدامات عمرانی انجام شده در راستای رفاه حال شهروندان و سهولت تردد در معابر صورت پذیرفته است و در آینده نزدیک با شناسایی و نیازسنجی معابر و خیابان‌هایی که نیازمند عملیات عمرانی می‌باشند توسط معاونت عمران و ترافیک این منطقه تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =