مسابقه محله - کراپ‌شده

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه محله با حضور مسعود روشن پژوه در مدارس مناطق کم برخوردار شهر کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی بین افراد جامعه به خصوص قشر کودک و نوجوان به عنوان نسل آینده ساز و تأثیرگذار در جامعه، بیان داشت: شادی و نشاط شهروندی یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در جامعه بوده که بر همین اساس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، برنامه‌ها و اقدامات گوناگونی را در طول سال ۱۴۰۲ انجام داده و تا پایان سال نیز رویدادهایی از این دست برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه خاطره‌انگیز مسابقه محله با حضور مسعود روشن پژوه مجری توانمند صدا و سیمای کشور در روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و ۷ آبان ماه در مدارس مناطق کم برخوردار شهر کرج برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار کرد: این سازمان با رویکردی متفاوت اقدام به برگزاری برنامه‌های گوناگون و دوره‌های آموزش شهروندی در مدارس متعدد شهر کرج کرده است که این اقدام می‌تواند گام مهمی در افزایش آگاهی و نشاط اجتماعی باشد.

برگزاری مسابقه محله در مدارس شهر کرج



منتشر شده در تاریخ ۶ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =