6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از بهسازی جداول مستهلک معابر این منطقه خبرداد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان را از مهمترین اصول خدمت رسانی دانست و اظهار کرد: تعویض جداول مستهلک خیابان‌هایی که عمر بالایی دارند علاوه بر زیر بنایی بودن تاثیر زیادی در سیما و منظر شهر و تسهیل در تردد عابرین دارد.


آژیر گفت: این عملیات طبق نیازسنجی‌های انجام شده از طریق بازدید کارشناسان و همچنین ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ برنامه‌ریزی شده بود.

آژیر عنوان کرد: در این راستا عملیات تعویض جداول برخی از خیابان‌های ۳۵۰ متری بنیاد و زیرسازی، جدولگذاری خیابان هشتم غربی گلدشت در راستای تسهیل در عبور و مرور و ایجاد دسترسی‌ به شهرک طالقانی اجرایی شده است.


وی افزود: اهالی شهرک طالقانی جهت تردد در این معبر خاکی با مشکلاتی مواجه بودند که به همین منظور مبنی برتقویت زیر ساخت‌های شهری و توزیع عادلانه امکانات شهری، عملیات احداث این معبر در دستور کار معاونت عمران قرار گرفت.


سرپرست منطقه ۶ کرج با بیان اینکه تکمیل این خیابان رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال دارد، گفت: ارتقای کیفیت معابر به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل مهم دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری محسوب می‌شود.


وی در پایان با تقدیر از تعامل شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی، تصریح کرد: همه شهروندان حق برخورداری از امکانات شهری را دارند و با توجه به اصول توسعه متوازن شهری، مدیریت شهری در اجرای بهسازی تمامی معابر عزم جدی دارد.

جداول فرسوده معابر منطقه ۶ کرج بهسازی و تعویض شد

جداول فرسوده معابر منطقه ۶ کرج بهسازی و تعویض شد

جداول فرسوده معابر منطقه ۶ کرج بهسازی و تعویض شد

منتشر شده در تاریخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =