6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از آغاز پروژه اصلاح هندسی تقاطع بلوار باغستان و بوستان نهم با هدف روان‌سازی ترافیک و رفع گره ترافیکی خبر داد.

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان این مطلب که اصلاح هندسی معابر با هدف کنترل بار و رفع گره ترافیکی انجام می‌شود، اظهار داشت: از جمله اساسی‌ترین مسائل در حوزه حمل و نقل و ترافیک اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع هاست که در راستای روان‌سازی ترددهای شهری و کاهش ترافیک و تصادفات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره اینکه عملیات احداث خیابان شبنم ۷ و بازگشایی مسیر غرب به شرق و شرق به غرب تا بیمارستان البرز در مراحل پایانی می‌باشد، افزود: معابر جدیدی که با هزینه بسیار بالای تملک و احداث می‌شوند در صورتی که معابر و گره‌های قبلی به شکل صحیح عمل نکنند، کارایی بهینه خود را نخواهد داشت.

آژیر گفت: اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، روان‌سازی بار ترافیکی و دستیابی به اهدافی نظیر توسعه و افزایش شبکه ارتباطی، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از همراهی و صبر و شکیبایی شهروندان افزود: عوامل این منطقه در راستای رفاه حال شهروندان به طور مداوم در حال تلاشند تا هر چه سریعتر پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانند.

منتشر شده ر تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =