• ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر: 85133
کلنگ زنی فاز2 پارکرود به همراه اعضای شورا و دستگاه قضایی

شهردار کرج گفت: در طرح تفصیلی آتی ایجاد زیرساخت‌های لازم خدماتی، فرهنگی، درمانی و... در مناطق ۱۰گانه کلانشهر کرج دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مهرداد کیانی با اشاره به تصویب شبکه معابر طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در راستای فرایند قانونی تصویب طرح‌های توسعه شهری، نقشه شبکه معابر این طرح پس از بررسی به شورای شهر ارسال و به تصویب رسید.

وی ادامه داد: برای تصویب شبکه معابر بیش از ۲۰ جلسه کارشناسی با حضور اعضای شورای شهر، مشاور طرح و مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج برگزار طی آن کل شبکه بررسی و پس از اعمال اصلاحات، جهت تصویب به شورا ارسال شد.

کیانی با بیان اینکه بررسی ضوابط و مقررات و پهنه بندی طرح تفصیلی آتی به عنوان دو سند اصلی دیگر در کارگروه مشترک در مراحل نهایی قرار دارد، گفت: این مباحث هم پس از اتمام بررسی به شورای شهر ارسال می شوند.

شهردارکرج اضافه کرد: بعد از اینکه طرح تفصیلی آتی کرج در شورا بررسی و به تصویب رسید؛ طرح به کمیسیون ماده ۵ و مراجع بالادستی ارسال می‌شود.

کیانی توضیح داد: امیدواریم بررسی طرح تفصیلی تا پایان سال به اتمام برسد ولی با توجه به استراتژیک بودن آن؛ تدوین هر یک از مراحل آن به وسواس، دقت نظر و برگزاری جلسات مستمر کارشناسی نیاز دارد.

این مسئول تأکید کرد: سرعت تصویب طرح تفصیلی آتی کرج به روند جلسات کارگروه ویژه بررسی این طرح بستگی دارد چون در این جلسات اعضاء پیشنهاداتی مطرح می‌کنند که به اعمال تغییراتی در طرح منتهی می‌شود بنابراین نمیتوان زمان دقیقی در این خصوص اعلام کرد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، در طرح تفصیلی آتی، چشم انداز و آینده کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای شاخص کشور به خوبی دیده و تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم خدماتی، فرهنگی، درمانی و... در مناطق ۱۰گانه اتخاذ شده و امیدواریم با تصویب و ابلاغ آن در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت آن در شهر و زندگی شهروندان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =