دیدار مردمی حیدرآباد

علیرضا رحیمی و عمار ایزدیار دو عضو شورای اسلامی شهربه همراه شهردار منطقه ۷ شهرداری کرج با حضور در مسجد حضرت امام حسن (ع) در جمع شهروندان حیدرآباد حضور یافتند بازگشایی معبر دامپزشکی به شهید بهشتی و اجرا و تکمیل پل غیر همسطح میانجاده مطالبه شهروندان این محله است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و آرش یگانی، مدیر منطقه ۷ کرج با شهروندان محله حیدرآباد در راستای پیگیری و تسریع در رفع مشکلات و مطالبات آن‌ها دیدار کردند.

 این دیدار با حضور جمعی از نمازگزاران مسجد حضرت امام حسن(ع) و معتمدین و اهالی محله حیدرآباد صورت گرفت، همچنین در ابتدا جلسه از سوی شهروندان منطقه حیدرآباد از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری در خصوص ساماندهی و اصلاح خیابان شهید فرشیدفر تقدیر و تشکر شد.

علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: سرای محله یکی از درخواست های به حق شهروندان حیدرآباد است که مدیریت شهری باید هر چه سریعتر در خصوص حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشد.

عمار ایزدیار سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد و افزود: کاهش ترافیک میانجاده در تقاطع شهید بهشتی و بلوار امام خمینی(ره) با اجرا و تکمیل پل میانجاده امکانپذیر است که درخواست اهالی محترم محله حیدرآباد می باشد که در اولویت سال آتی است.

لازم به ذکر است شهروندان محله موضوعات خدمات شهری، زیباسازی، عمرانی و ترافیکی دیگری را مطرح کردند که در دستور کار منطقه قرار گرفت.

گفت و شنودهای مردمی با شهروندان در محلات کم برخوردار شهر

گفت و شنودهای مردمی با شهروندان در محلات کم برخوردار شهر

گفت و شنودهای مردمی با شهروندان در محلات کم برخوردار شهر

گفت و شنودهای مردمی با شهروندان در محلات کم برخوردار شهر

منتشر شده در شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =