پلاتوی فرهنگی

شهردار کرج گفت: تقویت فرهنگ به عنوان یکی از مهمترین ارکانی که یک شهر به آن نیاز دارد، در دستور کار مدیریت شهری کلانشهر قرار دارد؛ احداث پلاتوهای فرهنگی در شهر با همین رویکرد انجام می گیرد.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، در توضیح پلاتوی فرهنگی بیان کرد: پلاتوها اماکنی مناسب و تخصصی برای تمرین، اجرای برنامه های هنری و برگزاری کلاس های آموزشی است که به دلیل برخورداری از امکانات متناسب مورد استقبال و خواست اهالی فرهنگ و هنر می باشد.

به گفته وی، همچنین از این سالن ها برای تمرینات گروه ها، تمرین موسیقی، برگزاری مسترکلاس، ورکشاپ ها، کلاس های گروهی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ و تیزر استفاده می شود.

کیانی، با بیان اینکه اهالی هنر و فرهنگ کرج سال هاست از امکانات و تجهیزات درخور حیطه عملکرد خویش محروم بوده اند، تاکید کرد: این امر در تقابل با وجود استعدادها و ظرفیت های فراوان و گسترده این عرصه است که در شهر حضور دارند و متاسفانه برخی به دلیل فقدان این امکانات از کرج خارج شده اند.

وی، اذعان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تلاش شده است همه اقشار و گروه های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرند، از این رو احداث پلاتوهای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و با جانمایی انجام گرفته ساخت دو پلاتو در شهر آغاز شده است.

این مسئول، محل ساخت پلاتوها را در دو پارک خانواده و نبوت عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون ساختمان پلاتوی فرهنگی پارک خانواده با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایان اسکلت بندی و شروع عملیات سفت کاری قرار دارد.

شهردار کرج، اعتبار تخصیص یافته برای ساخت پلاتوی واقع در پارک خانواده را ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پلاتو واقع در پارک خانواده با ۳۰۰ متر مساحت در حال احداث است.

منتشر شده در تاریخ ۹ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =