5

اعضای شورای اسلامی شهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۵ با حضور درمسجد امام حسن عسگری (ع) با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.

به گزرش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا رحیمی عضو ونایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر، عمار ایزدیار سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر مریم قهرمانی نائب رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه ۵ با شهروندان دیدار کردند.


در این دیدار صمیمی موضوعاتی از قبیل جمع‌آوری زباله، کم بودن روشنایی بعضی از معابر، آسفالت و لکه‌گیری و بهسازی معابر، محصور نمودن زمین‌های خالی، ساماندهی دستفروشان و ... مطرح و نسبت به آن رسیدگی شده است.


عمار ایزد یار سخنگوی شورای اسلامی شهرکرج با یادآوری اینکه روز پنج شنبه استان البرز میزبان رئیس محترم دولت سیزدهم جناب آقای آیت الله رئیسی خواهد بود، عنوان کرد: با توجه به بهره‌برداری قطعه میانی بزرگراه شمالی حدفاصل بلوار آیت الله طالقانی تا بلوار انقلاب اسلامی شاهد راه‌اندازی این فاز خواهیم بود.


وی افزود: فاز بعدی این پروژه در سال آینده اجرا و با اتصال اتوبان شهید همت به کرج و همینطور ادامه این مسیر تا اتصال آن به اتوبان کرج و دهکده توریستی تفریحی باغستان انجام خواهد شد.


ایزدیار ادامه داد: موانع و مشکلات متعددی پیش روی این پروژه بود که به دست خدمت‌گزاران شما در مجموعه مدیریت شهری یک به یک از میانه راه برداشته شد والان شاهد بهره‌برداری از قطعه میانی آن هستیم.

ملاقات مردمی اعضای شورای شهر با شهروندان در منطقه ۵ کرج


وی از آغاز اجرای عملیات خط اتوبوس تندرو از میدان حصارک کرج خبر و ادامه داد: فاز اول این پروژه تا چهارراه طالقانی خواهد بود و در فاز دوم تا میدان کرج، اتوبوس تندرو اولین تجربه شهر کرج است که درحال انجام بوده و تجهیز کارگاه آن آغاز گردیده و تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس تندرو دراین مسیر ارائه خدمات خواهد نمود، کرج به عنوان اولین شهر ایران این اتوبوس‌ها را خریداری نموده و سال آینده مسیر ذکر شده بطور کامل مورد بهره‌برداری قرارخواهد گرفت.


سخنگوی شورا در ادامه از اجرای پروژه‌های متعددی در سطح شهر خبر داد و گفت: بلوار جمهوری اسلامی و بلوار مؤذن به جهت اتصال به بزرگراه شمالی به رینگ میانی شهر و همین طور تقاطع غیر هم سطح فلکه اول رجایی شهر آغاز شده و ۶ تقاطع غیر هم سطح در سطح کرج بزودی اجرا خواهد شد.

ملاقات مردمی اعضای شورای شهر با شهروندان در منطقه ۵ کرج


وی به کمبود سرانه‌های خدماتی در این منطقه اشاره کرد وگفت: یکی ازدلایل کمبود سرانه‌های خدماتی در منطقه ۵ محدودیت زمین است و بخش دیگر به دلیل محدودیت منابع مالی است که با وجود پیش‌بینی در بودجه سال ۱۴۰۳ سرانه‌های خدماتی منطقه ۵ ارتقاء خواهد یافت.


سخنگوی شورا در ادامه از اختصاص اراضی شمال بلوار شمس و شهید بهشتی به موضوعات فرهنگی خبر داد و افزود: این اراضی با کاربری در حوزه فرهنگی در پاسخ به مطالبات شهروندان صورت گرفته است.


وی از دستاوردهای تشویفی در بافت‌های فرسوده که با پیگیری‌های مجدانه اعضای شورا صورت گرفته و در بافت فرسوده در حال اجرا است یاد کرد و افزود: مالکین املاک واقع دربافت‌های فرسوده دارای اسناد غیر رسمی و قولنامه‌ای می‌توانند به صورت رایگان با مشمول طبقه مازاد و با هزینه رایگان سرانه ۲۵% را با ۵% پرداخت کنند که این از سیاست‌های دیگر در مورد توسعه محلات هدف بافت‌های فرسوده است.

ملاقات مردمی اعضای شورای شهر با شهروندان در منطقه ۵ کرج

منتشر شده در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =