مهرداد کیانی - کراپ‌شده

شهردار کرج گفت: خانواده بزرگ مجموعه مدیریت شهری در روز سفر آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری حضور پررنگی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، با حضور شهردار کرج جلسه شورای معاونین برگزار شد.  هماهنگی برای میزبانی مطلوب از سفر ریاست محترم جمهوری و افتتاحِ قطعه میانی بزرگراه سردار سلیمانی از محورهای جلسه امروز (سه‌شنبه چهاردهم آذرماه) بود.  

شهردار کرج با اشاره به اینکه خانواده بزرگ مدیریت شهری برای استقبال از ریاست محترم جمهوری آماده است، اظهار داشت: در سفر دکتر رئیسی به استان البرز قطعه دوم آزادراه سردار سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد.  

مهرداد کیانی گفت: با توجه به اینکه در این سفر پروژه‌های مدیریت شهری به بهره‌برداری می‌رسد ضروری است خانواده بزرگ شهرداری کرج به ویژه مدیران، حضور پررنگ و حداکثری داشته باشند.  

این مسئول خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته، پروژه‌هایی که به بهره‌برداری خواهند رسید به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.  

شهردار کرج گفت: قطعا سفر آیت‌الله رییسی به البرز منشأ اتفاقات نیک برای این استان به ویژه کلانشهر کرج خواهد بود و از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.  


گفتنی است، آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه در دور دوم سفرهای استانی وارد استان البرز خواهد شد.  

منتشر شده در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =