5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از نخاله‌برداری و تسطیح زمین‌های خالی در راستای طرح ساماندهی اراضی در سطح منطقه خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به تسطیح، خاکبرداری و نخاله‌برداری زمین‌های خالی در سطح منطقه، اظهار کرد: این اقدام در راستای بازدیدهای انجام شده به منظور ارتقا و احیای سیما و منظر شهری و همچنین نظافت عمومی منطقه درحال انجام است.


کمالی دهقان افزود: با توجه به وسعت منطقه و وجود زمین های خالی متأسفانه نخاله های ساختمانی توسط برخی افراد در این اراضی انباشته ورهاسازی می‌شود، که در این راستا نخاله‌برداری و تسطیح این اراضی در دستور کار خدمات شهری قرار گرفته که با برنامه‌ریزی واولویت‌بندی پاکسازی وتسطیح آن‌ها درحال انجام است.
 

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر در سطح معابر درحال انجام است، بیان کرد: اجرای عملیات نخاله‌برداری و تسطیح زمین‌های خالی واقع در برخی از خیابان‌های این منطقه با استفاده ازماشین آلات وتجهیزات و با همکاری نیروی انسانی اجرایی می شود.


این مسئول در پایان افزود: با وجود تذکرات و هشدارهای قانونی اعلام شده، متأسفانه شاهد رهاسازی نخاله‌های ساختمانی توسط برخی افراد در این زمین‌ها بودیم که‌امیدواریم شهروندان همکاری بیشتری در این زمینه با شهرداری داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =