چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: تحقق بودجه اهتمام مدیریتی و قابل تقدیر است ولیکن عمده افزایش متمم بودجه ناشی از اجرای قوانین فرادستی بوده و در حوزه تدابیر مدیریتی نیست.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ جواد چپردار در جلسه کمیسیون تلفیق که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری برگزار شد با قدردانی از تلاش شهردار و مدیران شهرداری در تحقق بودجه و اجرای پروژه های عمرانی شهر از شهردار خواست تا در گزارش بررسی بودجه و متمم دقت شود تا به نقاط قوت و نقاط ضعف توامان پرداخته شود تا در نگارش بودجه سال آتی به واقعیت های جاری توجه بیشتری شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: خوب است بدانیم که افزایش یکهزار و پانصد میلیارد تومان در متمم بودجه ناشی از قوانین فرادستی بوده است و آن را نباید در حوزه تدابیر مدیریتی ملحوظ نمود.

چپردار بیان کرد: ۴۷۰میلیارد مالیات بر ارزش افزوده و ۸۳۰ میلیارد در اجرای تبصره شش قانون بودجه ۱۴۰۲ که مجموعا معادل ۱۳۰۰ میلیارد از افزایش متمم بودجه ناشی از آن است.

وی یادآور شد: در افزایش هزینه های پرسنلی نیز آن بخشی که برابر قوانین فرا دستی بوده قابل قبول می باشد ولیکن سایر موارد که ناشی از سلیقه های مدیریتی  یا فارغ از مصوبات شورای اسلامی شهر باشد، مورد تایید نیست.

چپردار خطاب به شهردار  بیان کرد: همانگونه که قبلا هم در صحن علنی شورا تذکر رسمی داده ام باید بدانید یکی از چالش های پیش رو در هزینه های  بودجه مربوط به آرای محاکم حقوقی، املاک و سلیقه های نا صواب پرداخت نا عادلانه به کارکنان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در شورای شهر  قائل به ارتقاء معیشت همه پرسنل و احصا حقوق قانونی همه کارکنان بدون تبعیض یا اعمال سلیقه های ناصواب هستیم.

منتشر شده در تاریخ ۴ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =