قهرمانی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر اصلاح فضای بصری شهر با ترمیم بوستان‌های محلی قدیمی تاکید کرد و گفت: رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های قدیمی سطح مناطق و محلات در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در کمیسیون تلفیق در بررسی متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ مناطق ۱۰ گانه شهرداری اظهارداشت: بهسازی و مرمت بوستان‌های قدیمی و همچنین ساماندهی و تجهیز آن‌ها نیز از اولویت برنامه‌های مناطق ۱۰ گانه شود.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پارک‌های سطح شهر که دارای قدمت هستند باید به صورت دوره ای بهسازی شوند و اگر آسیب دیده هستند برطرف شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: پارک‌ها، فضاهای سبز، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و… یکی از ارکان مهم در فضا و منظر شهری بوده که علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، در زیبایی و جذابیت شهر نیز تأثیر بسزایی داشته و دارد، از همین رو اهمیت حفظ پاکیزگی و محیط زیست پارک‌ها در مدیریت شهری باید مهم بوده بر این اساس شهرداری ردیف بودجه مناطق را افزایش دهد.

قهرمانی اظهار امیدواری کرد تا با انجام وظایف خود گامی در رضایتمندی ساکنین بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =