رحیمی، شورا

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پروژه های متعدد عمرانی از جمله یک پارکینگ طبقاتی، ۲ سرای محله، فرهنگسرای الغدیر و حدود ۱۰ بوستان در کرج آماده بهره برداری است.

به گزارش  پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی محمودآبادی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از پروژه های عمرانی منطقه ۸ شهرداری کرج اظهار داشت: ۳۲ بوستان تفریحی طی ۲ سال گذشته در کرج افتتاح شد.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان گفت: پروژه پارک لیلستان طبق زمان‌بندی پیشرفت خوبی داشته و به‌امید خدا تجهیزات این پارک اعم از پایه چراغ‌ها، نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها و آبخوری‌ها نصب شده و وسایل تندرسی آن نصب و روشنایی پارک تأمین و نورپردازی آغاز می‌شود.

رحیمی محمود آبادی تصریح کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و کسب رضایت شهروندان، قبرستانی قدیمی و متروکه تبدیل به فضای سبز شد.

وی با تاکید بر خدمات رسانی شایسته به شهروندان، این مهم را از وظایف و مسئولیت های ذاتی مدیریت شهری خواند و افزود: برنامه ها و سیاست های مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی با هدف تامین حداکثری نیازهای زندگی شهروندی و افزایش ضریب خدمت رسانی تدوین و اجرا می شود.

علیرضا رحیمی بر لزوم رویکرد اجتماعی محله محوری در پروژه ها تاکید کرد و یادآور شد: رویکرد محله محوری در اجرای پروژه های عمرانی توسط مدیریت شهری لحاظ شود تا در برنامه‌ ریزی شهری خواسته و نیاز شهروندان مد نظر قرار گرفته و در رفع آن اقدام شود.

منتشر شده در  یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =