6

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر به همراه محمدرضا آژیر، مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج با حضور در مسجد حضرت ابالفضل(ع) در راستای پیگیری و تسریع در رفع مشکلات و مطالبات با شهروندان محله شاهین ویلا دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و محمدرضا آژیر، مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج بهمراه معاونین و مسئولین منطقه با حضور در مسجد حضرت ابالفضل(ع) در راستای پیگیری و تسریع در رفع مشکلات و مطالبات با شهروندان محله شاهین ویلا دیدار کردند.


آژیر با اشاره به دیدار مردمی در مساجد و بازدیدهای مکرر مدیران شهری منطقه از محلات و پایش مستمر آنها بیان کرد: دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت محلات و با هدف احصا درخواست‌های مردمی و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و اثربخش‌تر در رفع مسائل و مشکلات و بهره‌گیری از ظرفیت معتمدین محلی انجام می‌شود.  


مدیر منطقه ۶ ادامه داد: در این بازدیدها پیشنهادهای مطرح شده از سوی اهالی احصا و حل و فصل آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در ادامه دیدارهای مردمی با محوریت مساجد را مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر اینکه باید این نشست‌ها همچون گذشته تداوم یابد، اضافه کرد: حضور مدیران شهری در مساجد، نتیجه بخش و مورد رضایت شهروندان استو بازخورد این ارتباط با محوریت مساجد می‌تواند به ارتقای سطح همدلی و همبستگی و افزایش درک متقابل شهروندان و مسئولین کمک شایانی کند.

ملاقات مردمی عضو شورا با شهروندان محله شاهین ویلا 

ملاقات مردمی عضو شورا با شهروندان محله شاهین ویلا 

ملاقات مردمی عضو شورا با شهروندان محله شاهین ویلا 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =