محمد رضا آژیر - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج، از توزیع ۱۸ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری در معابری که مورد مطالبه شهروندان بوده است، خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه معابر، شریان‌های حیاتی شهر هستند که نیاز است با ترمیم اساسی و لکه‌گیری حرکت در آنها روان شود و شهروندان بتوانند با سهولت و ایمنی بیشتر تردد کنند، بیان داشت: به همین منظور از ابتدای سال جاری یکی از مهمترین برنامه‌های راهبردی مدیریت شهری در حوزه عمرانی، توسعه زیرساخت‌های معابر شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر تعیین شد.

آژیر تاکید کرد: توزیع آسفالت در معابر یکی از نیازها و مطالبات جدی شهروندان بوده و هست، از این‌ رو مدیریت شهری به‌منظور رفاه حال شهروندان و سهولت در تردد وسایل نقلیه، بر اساس درخواست‌های شهروندان در ملاقات‌های عمومی، دیدار مردمی در مساجد و موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ اولویت بندی و عملیات آسفالت‌ریزی در همه محلات به خصوص محلات کمتر برخوردار را انجام داده است.

وی با اعلام اینکه توزیع آسفالت در منطقه ۶ به مرز ۱۸ هزار تن رسید، اضافه کرد: این مقدار تناژ آسفالت، در مساحتی به متراژ بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع بصورت مکانیزه و دستی اجرا شده است.

این مسئول یادآور شد: از مهم‌ترین معبرهایی که به صورت مکانیزه، روکش آسفالت اجرا شده است می‌توان به خیابان‌های شبنم ۷، بوستان۱۴، نیلوفر شمالی، بلوار بهاران، بلوار ظفر، سه راه پستخانه و برخی از معابر خیابان‌های قلم، بنیاد و باغستان غربی اشاره کرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در پایان  خاطرنشان کرد: لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی نیست و معابر فرعی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =