محمد رضا آژیر

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از رسیدگی و پاسخ به درخواست چندین ساله ساکنین محله حصارک بالا در خیابان شهید مطهری درخصوص جمع آوری جداول کتابی و رفع آبماندگی با اجرای اقدامات عمرانی در این محدوده خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بیان کرد: یکی از معضلات ساکنین خیابان شهید مطهری در پس‌زدگی و جمع شدن آب‌های سطحی در هنگام ریزش نزولات آسمانی بود که طی بازدیدها و بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان معاونت عمران این معضل شهروندان پس از سال‌ها با انجام حدود ۴۰۰ متر لوله گذاری مرتفع خواهد شد.


وی ادامه داد: از اهداف مهم اجرای این پروژه می‌توان به توسعه زیر ساخت‌های شهری، تسهیل در عبور و مرور، ایجاد چهره بصری مناسب، ارتقا سطح ایمنی معابر، مدیریت بهنگام بحران در شرایط جوی نامناسب و دفع آب‌های سطحی و ایمن‌سازی تردد شهروندان اشاره کرد.  

این مسئول پیشرفت فیزیکی پروژه را حدود ۴۵ درصد اعلام کرد و افزود: پس از اجرای عملیات لوله‌گذاری، عملیات پخش آسفالت نیز در معبر ذکر شده انجام می‌گیرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج ضمن درخواست از شهروندان بابت خودداری از تردد های غیر ضروری، ابراز امیداوری کرد: در تلاشیم با اجرای این عملیات علاوه بر رفع مشکلات شهروندان، بتوانیم رضایتمندی ساکنین این محله را فراهم کنیم.

عملیات لوله گذاری خیابان شهید مطهری اجرایی شد 

عملیات لوله گذاری خیابان شهید مطهری اجرایی شد 

عملیات لوله گذاری خیابان شهید مطهری اجرایی شد 

منتشر شده درتاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =