1

 تیم گل کوچک بانوان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج توانست به مقام قهرمانی دست یابد. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش همگانی تیم کوچک بانوان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج برگزار شد.


گفتنی است، در این راستا قهرمانی تیم‌ کوچک بانوان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج در سطح استان و راهیابی به مسابقات کشوری مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در بهمن ماه سال جاری به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی استان البرز برگزار شد.


شایان ذکر است در این مسابقات علی اکبرمیروکیلی رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج حمایت و اهتمام ویژه‌ای داشتند و با توجه به امر توسعه ورزش‌های همگانی و توسعه و رشد ورزش در محیط دانشگاه از رییس شورای عالی ورزش استان و استاندار البرز لوح ویژه دریافت کردند.


 همچنین رحمتی پور رییس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ مسابقات قهرمانی کشوری در گروه‌های مختلفی برگزار می‌شود، افزود: در اجرای مسابقات ورزشی دستگاه‌های اجرایی بانوان در گل کوچک حضور پررنگی داشتند.


در این مراسم از مدال آوران، اعضا تیم گل کوچک دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج الهام عبدالمالکی، زهرا حاجی بابایی، زینب شیرزاده، زهرا شاکری نیا، نرگس ملکیان راضیه فرجی قدردانی وتجلیل به عمل آمد.

آیین تجلیل از قهرمانان استانی ورزش‌های همگانی برگزار شد

آیین تجلیل از قهرمانان استانی ورزش‌های همگانی برگزار شد

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =