یساولی آتشنشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی فروردین ماه، آتش نشانان به ماموریت ۱۰۳ مورد حریق و ۵۷۹ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور ۳ هزار و ۵۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت هزار و ۳۵۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۷۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۰۳ مورد حریق و ۵۷۹ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۹۴ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، افزود: در ماهی که گذشت ۳۲۴ مورد نجات یافته، ۵۷ مصدوم و ۱۲ فوتی در حادثه‌ها داشته‌ایم.


به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در این مدت بیش از ۲۳ هزار مرتبه شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند.

یساولی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، ‌ایستگاه ۱۰۲ با ۸۰ ماموریت، ‌ایستگاه ۱۱۴ با ۶۷ ماموریت، و ایستگاه ۱۰۱ با ۶۴ ماموریت بیشترین اعزام‌ها صورت گرفته است،  اضافه کرد: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۴۸ مورد صدور جواز و ۱۰۹ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: صدور ۲ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۱۵ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۶۷ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۰ مورد در حوزه ایمنی شهری، بازدید از صنوف به تعداد ۲۳ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات این سازمان در ماه گذشته است.

یساولی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۴ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها و ادارات باحضور ۱۵۸ کارآموز به مدت ۱۶ ساعت با همکاری چهار مربی و برگزاری یک دوره آموزشی غواصی ویژه گروه واکنش سریع با حضور ۱۰ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۸۰ ساعت طی فرودین ماه انجام گرفته است.


منتشر شده در تاریخ یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =