روز زمین پاک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با روز زمین پاک، فرهنگسرای طبیعت میزبان خردسالان و دانش‌آموزان با محوریت آموزه‌های مرتبط با محیط زیست بود.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ به مناسبت گرامیداشت روزجهانی زمین پاک اظهار کرد: این روز، فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره مسائل زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پاسداری از زمین و طبیعت است.

وی موضوعات محیط زیستی به عنوان یک موضوع اجتماعی و فرهنگی با فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه، داوطلبانه و مؤثر شهروندان در عرصه‌های مختلف همواره یکی از مهمترین اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دانست.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با روز زمین پاک، فرهنگسرای طبیعت میزبان خردسالان و دانش‌آموزان در دوره آموزشی با محوریت آموزه‌های مرتبط با محیط زیست بود و کودکان به زبان ساده با این مهم آشنا شدند و با کاشت بذر گیاهان و سبزیجات در گلدان‌های کوچک، در پایان بسته‌های آموزشی باغبانی به آن‌ها اهدا شد.


عاقلی با تأکید برنقش آموزش‌های محیط زیستی ارائه شده به شهروندان در فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های محیط زیستی شهروندان، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزش باغبانی رایگان به شهروندان با همکاری گلخانه منتخب و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در سال جاری نیز دامه دارد و شهروندان می‌توانند با شرایط حفظ، نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی در این دوره‌ها آشنا شوند.

روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان

روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان

روز جهانی زمین پاک با حضور دانش‌آموزان
 


منتشر شده در تاریخ سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =