بازدید شهردار کرج از شیرخوارگاه امام علی (ع)

شهردار کرج فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی (ره) را به عموم ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت گفت و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن قیام تاریخی ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی داشت.

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج اظهار داشت: در ۱۴ خرداد سال ۶۸ غمی سنگین و هجرانی حزن انگیز بر قلوب ملت ایران و آزادی خواهان جهان نشست و دنیا داغدار بزرگ مرد و رهبری شد که با سادگی و ساده زیستی معادلات قدرت های جهانی را بر هم زد و به معمار نظامی تبدیل شد که امروز لرزه به جان ابرقدرتان افکنده است.

وی ادامه داد: امام عظیم الشأن به پشتوانه حمایت امت و ملت، موجی از بیداری و آگاهی و امید را در ایران ایجاد نمود که به واسطه آن سایه تاریکی و ظلم و ظلمت طاغوت از سرمان زدوده شد و با غروب آفتاب عمر پهلوی، خورشید پرفروغ جمهوری اسلامی از کرانه ایران طلوع کرد و به پشتوانه و نقطه قوت محرومان و آزادگان جهان تبدیل شد.

این مسئول همچین به روح بلند شهدای خدمت و رئیس جمهوری فقید ایران ادای احترام کرد و گفت که آیت الله رئیسی عزیز شاگرد مکتب روح الله بود و پس از چندین دهه استمرار در مسیر خدمت به مردم، مدال افتخار شهادت را بر گردن آویخت و یاد و نام ایشان در تاریخ معاصر ایران جاودانه شد.

کیانی تصریح کرد: در سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲، یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی (ره) و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد را گرامی می داریم و بر روح آن عزیزان دورد می فرستیم و همچنین بار دیگر با مقام معظم رهبری و آرمان های ایشان که جانشین بر حق امام راحل و هدایتگر کشتی انقلاب در طوفان های عصر معاصر هستند، تجدید بیعت و پیمان می کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =