رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، اعلام کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی، حمل و نقل عمومی در  شهر با هماهنگی پارلمان شهری رایگان شده و این روند تا پایان جنگ ادامه خواهد داشت و مدیریت شهری در کنار شهروندان کرجی تا پیروزی ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا رحیمی محمودآبادی رئیس در خصوص خدمات حمل و نقل عمومی در سطح شهر بیان کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم  از ۱۰ اسفند حمل ونقل عمومی با هماهنگی پارلمان شهری رایگان شد و این خدمات تا پایان جنگ ادامه خواهد داشت.

رحیمی محمودآبادی، از خدمات راننده های ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص سازمان حمل و نقل بار مسافر از زحماتی که در این برهه از زمان میکشند وجهاد می کنند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای ششم شورای اسلامی شهر کرج افزود: ساعات کار رانندگان ناوگان برای خدمات‌رسانی بیشتر و انتقال شهروندان قبل و بعد از راهپیمایی‌ها به نقاط مختلف شهر و محلات تا پاسی از شب افزایش پیدا کرده که جای تقدیر دارد و مدیریت شهری هم‌صدا با شهروندان فهیم، آگاه و ولایت‌مدار کرجی تا پیروزی ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =