مناسب‌سازی - کراپ‌شده

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: پروژه مناسب‌سازی پیاده‎رو ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی حدفاصل خیابان فروغی تا میدان شهدا در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از چالش‌های مهم پروژه مناسب‌سازی مسیر عابر پیاده خیابان شهید بهشتی بالاتر بودن کد ارتفاعی معبر سواره نسبت به پیاده‌رو بود که از نظر فنی مشکلات عدیده‌ای را در هنگام بارندگی ایجاد می‌کرد.

وی افزود: در مسیر مذکور به طول ۸۰۰ متر علاوه بر اجرای کف‌پوش‌ها بر اساس استاندارد و منطبق بر ضوابط تسهیل در تردد افراد نابینا و کم‌توان جسمی؛ نسبت به مدیریت آب‌های سطحی با لوله‌گذاری و اجرای چاه‌های جذبی نیز اقدام شده است.

احمدی‌نژاد گفت: مناسب‌سازی کامل یک ایستگاه اتوبوس (با اجرای رمپ، نرده معلولان، کف‌پوش‌های برجسته نابینایان و ..) همچنین ایجاد پیوستگی کف‌پوش پیاده‌رو در محل اتصال معابر فرعی به‌منظور اولویت دادن به عابر پیاده و پیاده‌روی از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در این پروژه است.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج این مقطع از خیابان شهید بهشتی به‌عنوان پایلوت برای الگوبرداری در راستای مناسب‌سازی سایر نقاط مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =