افتتاح

طبق اعلام شهرداری منطقه ۲ تا پایان امسال پنج پروژه عمرانی در این منطقه به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ طبق اعلام شهرداری منطقه ۲ تا پایان سال جاری ۵ پروژه عمرانی در این منطقه بهره‌برداری خواهد رسید.

این پروژه‌ها با توجه به امکانات، شرایط و خواسته‌های شهروندان تعریف، برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بوستان محله‌ای باران به مساحت ۴ هزار و ۷۷۰ مترمربع اشاره کرد که تکمیل‌شده و آماده افتتاح است.

بوستان شهید پیدایش به مساحت ۱/۳ هکتار (۴ هزار و ۵۰۰ متر در فاز دوم) در محله شیخ‌آباد که تا ماه آینده افتتاح می‌شود از دیگر پروژه‌های منطقه ۲ است.

پروژه خیابان موازی حسین‌آباد راه‌آهن (تملک و رفع معارضین ادامه بلوار کامیونداران تا محدوده زیرگذر شهید کچوییبه مساحت تقریبی چهار هزار و ۲۵۵ مترمربع که با اجرای آن بخش عظیمی از گره ترافیکی خیابان اصلی حسین‌آباد - راه‌آهن مرتفع می‌شود نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

ایجاد دیوار حائل شهرک ایثار برای جلوگیری از رانش خاک، احداث خیابان «فلات قاره»، احداث سوله بحران (سالن ورزشی شیخ‌آباد) به مساحت سه هزار و ۸۰۰ مترمربع و هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا که با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در حال انجام است به مراحل پایانی رسیده است.

گفتنی است که بوستان محله‌ای «شادی» به مساحت هزار و ۶۶۰ مترمربع در محله اکبرآباد با پیشرفت ۱۰۰ درصدی ازجمله پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ است که آماده بهره‌برداری در شنبه‌های جهادی است.

همچنین پارک ۱۳ هزار متری خیابان شهید آخوندی (خیابان مرداد شهرک بنفشه) نیز در حال احداث است.

همچنین جدول‌گذاری و آسفالت خیابان مریم به منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به طول هزار و ۷۰۰ متر از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه ۲ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =