سیدرضا فیض

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج با اشاره به برخورد جدی و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز، از جمع‌آوری چهار ملک تجاری در بلوار هوشیار که اقدام به نصب کرکره و استفاده تجاری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید رضا فیض با اشاره به اقدامات صورت گرفته و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه، اظهار کرد: به‌طورجدی با ساخت‌وسازهای غیرقانونی در سطح منطقه برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌طورقطع تخریب خواهد شد، گفت: عوامل اجرایی اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه املاک بدهکار را پلمب می‌کنند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در بخش دیگری گفت: عوامل اجرایی منطقه میلگردهای انتظار و ستون‌های مازاد که احتمال تخلف و سقف مازاد داشتند را برش داده و جمع‌آوری کردند همچنین دیوارهای پشت‌بام که متراژهای غیراصولی داشتند نیز تخریب‌شده است.

فیض گفت: ساخت‌وسازهای غیرقانونی ضمن مخدوش کردن سیما و منظر شهری و زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و همچنین تجاوز به حریم و امکانات شهری فاقد استحکام بنا بوده و مشکلات جدی را برای شهر و شهروندان به وجود می‌آورد از همین رو شهرداری منطقه پنج با جدیت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز را در دستور کار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =