9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از سیاه پوش کردن خیابان‌های اصلی و میادین شهر و خاموشی نور پردازی‌ها و چراغانی‌ها به منظور ایجاد فضای معنوی متناسب با لیالی قدر وشهادت حضرت علی (ع) خبر داد.

حسین عطائی در فتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی چهره شهر در این ایام، معاونت محیط زیست وخدمات شهری منطقه باتعویض پرچم‌های الوان و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و جایگزینی ریسه‌های مشکی و پرچم‌ها، و اکران بنرهای مناسبتی چهره شهر را گویای عزاداری مردم شهر کرج کرده است.


وی تصریح کرد: فضای شهر با بنرهایی با مضامین مرتبط بر روی سازه‌های تبلیغاتی و ریسه‌های مشکی و همچنین نصب پرچم‌های بزرگ مشکی بر روی پایه‌های پرچم عرشه پل‌ها سیاه‌پوش شد.


این مسئول با بیان اینکه شب‌های قدر اوج معنویت ماه رمضان است و این شب‌ها در نزد مسلمانان از جایگاه با عظمتی برخوردار است تصریح کرد: سیاهپوش کردن و نصب پرچم‌های سیاه در میادین و معابر و پل‌ها و اکران بنرهای فرهنگی از جمله اقدامات این سازمان به مناسبت این ایام است.


عطائی خاطر نشان کرد: این منطقه در تمامی مناسبت‌های مذهبی اهتمام ویژه‌ای به نهادینه کردن اعتقادات دینی در بین شهروندان دارد و توجه به زیبایی‌های بصری در کنار ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی را امری مهم در بعد معنوی را از رویکردهای اصلی سازمان می‌داند.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =