حسین عطایی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از عملیات لکه‌گیری معابر دولت آباد و آسفالت لچکی‌های اصلاح هندسی خیابان ابوسعید شرقی خبر داد.  

حسین عطایی درگفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات لکه‌گیری آسفالت بطور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح شهر درحال اجرا است.


وی افزود: به منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.  


وی اظهار داشت: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش طبق اولویت بندی تا پایان فصل عمرانی انجام خواهد گرفت.


عطائی  افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستور العمل‌های تعیین شده در طول سال اجرا شد.


مدیر منطقه 9 شهرداری  کرج خاطر نشان کرد: درسال گذشته اقدامات عمرانی مهمی در قالب تراش و روکش، مرمت، ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی در منطقه صورت گرفته که امید است موجب رضایت شهروندان شده باشد.

وی ادامه داد:  ارائه خدمات شایسته و مطلوب می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان و سرمایه گذاری‌های مطلوب ایفا کند که در این زمینه تلاش داریم با اجرای برنامه‌های کارآمد و مطلوب زمینه‌های نگرش مثبت شهروندان و رضایتمندی آنان را فراهم سازیم.

منتشر شده ددر تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =