آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: بر اساس سند چشم‌انداز توسعه کرج ایجاد شهری سالم، پاک، دارای ترافیکی روان و انسان‌محور موردتوجه مجموعه مدیریت شهری این کلان‌شهر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی‌نژاد ضمن گرامیداشت فرارسیدن بیست و ششم آذرماه روز ملی حمل‌ونقل و تبریک بر تلاشگران این عرصه، اظهار کرد: این روز یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ درزمینهٔ اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

وی بابیان اینکه در تاریخ تحولات صنعت حمل‌ونقل در کشور روزها و ایام سرنوشت سازی بوده که نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل‌ونقل کشور داشته است، افزود: به‌طورقطع ۲۶ آذر سال ۶۲ در زمره چنین ایامی است.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج بررسی اوضاع و شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور در آن ایام برای درک بهتر زمینه‌ای صدور این فرمان الزامی است چراکه با شروع جنگ تحمیلی مشکلات فراوانی در گلوگاه‌ها و حوزه ترابری کشور به وجود آمد.

احمدی‌نژاد در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه به حمل‌ونقل انسان‌محور، تصریح کرد: بر اساس سند چشم‌انداز توسعه کرج؛ ایجاد شهری سالم، پاک، دارای ترافیکی روان و انسان‌محور موردتوجه مجموعه مدیریت شهری این کلان‌شهر قرار دارد.

وی تأکید کرد: حمل‌ونقل متکی بر کرامت انسان، از ارکان اصلی شهر انسان‌محور به شمار می‌رود چراکه ضروری‌ترین سیستم آمدوشد شهری برای زندگی امروزی در شهرها، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استفاده از سیستم حمل‌ونقل همگانی و انسان‌محور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =