آیین بهره برداری از مجموعه معراج سازمان آرامستان ها

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از کاهش میانگین زمان خدمت رسانی در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری عصر سه شنبه در مراسم افتتاح مجموعه معراج (افتتاح همزمان ۶ طرح عمرانی) سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، اظهار کرد: در سال های گذشته بهشت سکینه (س) کرج صرفا یک مجموعه خدمت رسان بود اما هم اکنون با اجرای پروژه های مختلف به نهاد خدماتی اجتماعی تبدیل شده است.

وی افزود: امروز تعدادی پروژه در محل بهشت سکینه (س) کرج افتتاح می شود که می توان به محوطه معراج، نمازخانه، ساختمان پزشکی قانونی و سالن تشریح، احداث و افزایش جایگاه نماز میت، اِلمان معراج، افزایش ظرفیت و تجهیز سردخانه، مجموعه فرهنگی بهشت، خانه سلامت و پایگاه اورژانس اشاره کرد که آماده بهره برداری است، در کنار این پروژه ها اولین پروژه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی شهرداری کرج در این مجموعه با عنوان هایپرمارکت بهشت در حال تجهیز است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: این سازمان افتخار دارد که برای اولین بار در سطح کشور اقدام به اجرای پروژه قبور پیش ساخته کرده که مورد استقبال و الگوبرداری شهرهای مختلف قرار گرفته است.

عسگری در ادامه به افزایش سه برابری فضای سبز در بهشت سکینه (س) طی سه سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از انرژی پاک خورشیدی و معرفی به عنوان اولین آرامستان سبز کشور از دیگر دستاوردهای این مجموعه در سال های اخیر است که جز با تلاش و همدلی و  همفکری گروهی و خرد جمعی در سازمان میسر نمی شد.

وی در بخش دیگری گفت: طی یک سال گذشته هشت هزار و ۸۰۰ متوفی در آرامستان بهشت سکینه(س) کرج به خاک سپرده شدند و در مجموع به ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر خدمات ارائه شد.

عسگری با برنامه ریزی های انجام شده و اجرای پروژه های مختلف، میانگین مدت زمان خدمت رسانی به شهروندان از نیم ساعت در سال های گذشته به ۲۰ دقیقه در حالت فعلی کاهش یافت که یکی از دلایل تحقق این مهم افزایش احداث محل برگزاری اقامه نماز میت و تجهیز و تکمیل پزشکی قانونی و سالن تشریح میتوان اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در پایان از همدلی و حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در خصوص پروژه های این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =