777

معاون حمل و نقل و ترافیک‌ شهرداری کرج بر لزوم اجرای طرح پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی گذرگاه‌عابر پیاده در بلوار باغستان و میانجاده" در محدوده منطقه ۶ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با شهردار منطقه شش پیرو بررسی اقدامات و مشکلات ترافیکی این منطقه، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: پیگیری و تسریع در اجرای اقدامات ترافیکی در سطح مناطق پیش از آغاز سال جدید الزامی است.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ نظارت‌های مستمر توسط کارشناسان و کنترل بر روند اجرای طرح‌های ترافیکی، افزود: با استفاده از  ظرفیت مناطق می‌توان شاهد رشد و توسعه پروژه‌های ترافیکی در سطح معابر درون شهری کرج بود.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ایمن‌سازی تردد خودروها، افزایش ضریب ایمنی تردد عابرین پیاده و کاهش تخلفات رانندگی را از اهداف اجرای اقدامات ترافیکی در سطح مناطق مطرح کرد و گفت: با توجه به اینکه منطقه شش بسیار گسترده بوده و معابر این بخش نیز همواره در حال توسعه است اقدامات ترافیکی لازم باید با توجه این مقوله مهم و بر اساس برنامه‌ریزی دقیق و مدون صورت پذیرد.

 احمدی نژاد توضیح داد: با برنامه‌ریزی مناسب در حوزه ترافیک می‌توان زمینه افزایش سطح ایمنی معابر را افزایش و میزان خسارات جانی و مالی  وارده به شهروندان را کاهش داد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایمن سازی و کاهش مخاطرات ترافیکی در راستای کاهش تصافات منجر به جرح و فوت در این منطقه مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همگانی بخش‌های مربوطه است، گفت: ارتقاء سطح ایمنی تردد عابرین پیاده، رفع نواقص و بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان حائز اهمیت و الزامی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک‌ شهرداری کرج در پایان بر لزوم اجرای طرح پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی گذرگاه‌عابر پیاده در بلوار باغستان و میانجاده"محدوده منطقه شش" تاکید کرد و گفت: این اقدامات در راستای ایجاد امکانات برابر برای شهروندان به صورت مستمر در سطح معابر انجام می‌شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =