آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت تبیین سند توسعه و حمل و نقل پاک این کلانشهر، ارتقا زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی را نیز ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در کارگاه ضرورت توسعه حمل و نقل پاک کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: آلودگی زیست محیطی ناشی از ترافیک از جمله مسائلی است که در اغلب شهرهای بزرگ رو به افزایش است که بدون شک کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گفته وی امروزه مبحث مهم حمل و نقل عمومی و لزوم استفاده از مدهای حمل و نقل پاک به بخش جدایی ناپذیری از مسیر توسعه و پیشرفت کشورها تبدیل شده که بی شک کشورهای توسعه یافته در این حوزه پیش‌رو و پیش‌قدم هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه آلودگی ناشی از ترافیک درون شهری از جمله مسائلی است که سلامت شهروندان را مورد مخاطره قرار می‌دهد، افزود: برای رسیدن به دو هدف مهم کاهش ترافیک و آلودگی هوا، نیازمند تهیه و تدوین سند راهبردی توسعه حمل نقل پاک هستیم که مطالعات اولیه در این بخش توسط مشاورین و کارشناسان در حال انجام است.
 
احمدی نژاد صرفه جویی در زمان، کاهش میزان آلودگی هوا و کاهش مصرف انرژی را از جمله مزایای استفاده مدهای حمل و نقل پاک عنوان کرد و گفت: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم در این بخش شاهد استفاده بیش از پیش مردم از مدهای حمل و نقل پاک و عمومی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =