پارک کودک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از احداث نخستین پارک تخصصی دوستدار کودک در کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در خصوص احداث نخستین پارک تخصصی دوستدار کودک در شهر کرج گفت: این پارک با مساحت هشت هزار متر مربع در زمین خالی ضلع شرقی پارک نبوت احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه در این پارک نیازهای کودکان در کانون توجه قرار دارد، گفت: پارک اختصاصی کودکان شهر کرج با هدف دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک و به منظور خدمات رسانی به خانواده ها و کودکان احداث می‌شود و در آن فضای ایمن بازی، سرگرمی بر پایه آموزش و مهارت برای سه گروه سنی خردسالان، کودکان و نوجوانان متناسب با روحیه آنان پیش بینی خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: شهر یک واقعیت زنده و پویاست که نباید خود را بر کودکان تحمیل کند بلکه باید متناسب با شخصیت آنان شکل بگیرد و کودکان باید مثل سایر شهروندان و منطبق با نیازهایشان در شهرها زندگی کنند.

بضاعتی پور با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در تلاش است تا خدمات بهینه و مناسب همچنین درخور شهروندان را برای آنان فراهم کند، افزود: با افتتاح این پروژه این محدوده ازشهر از بن بست فضای بی دفاع شهری و معضلات پیش رو آن خارج خواهد شد و امیدوارم با حمایت های شورای پنجم و تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =