کارخانه آسفالت

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از تولید ۷۳ هزار و ۳۷۵ تن آسفالت در سه ماهه نخست امسال در کارخانه آسفالت این سازمان خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه آسفالت کرج، اظهار کرد: فعالیت در این کارخانه به صورت دو شیفت کاری است.

وی لکه‌گیری آسفالت را یکی از اولویت‌های شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ اعلام کرد و گفت: کارخانه آسفالت سازمان عمران آمادگی دارد که میزان آسفالت درخواستی مناطق برای لکه‌گیری را تامین کند.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در بخش دیگری میزان تولید آسفالت در سه ماهه نخست امسال را ۷۳ هزار و  ۳۷۵ تن اعلام کرد و گفت: به صورت میانگین حدود ۵۷۰ تن آسفالت در هر شیفت کاری تولید شده است.

عاقلی همچنین اضافه کرد: از این میزان آسفالت تولید شده ۵۸ هزار و ۴۱۱ تن به صورت مکانیزه برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی شهر و مابقی به میزان ۱۴ هزار و ۹۶۴ تن برای لکه‌گیری در سطح مناطق دهگانه توزیع شده است.

وی همچنین به تولید هزار و ۸۵۳ تن تراشه آسفالت (آسفالت بازیافتی) در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به کیفیت بالای این محصول علاوه بر لکه‌گیری در بهسازی آسفالت معابر فرعی شهر نیز مورد استفاده قرار گرفته است که هم در کاهش هزینه‌های نگهداری و هم در کاهش آلایندگی هوا نقش بسزایی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =