دوربین مداربسته

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به تجهیز دو دوربین به کد ثبت تخلف، گفت: تعداد دوربین‌های مجهز به این کد به دوازده رسیده است.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، گفت: دوربین ورودی بلوار ۴۵ متری گلشهر و زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به کد ثبت تخلف معاینه فنی و ثبت تخلف سرعت غیرمجاز مجهز شدند.

وی ضمن اشاره به اعمال جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در کرج به‌صورت هوشمند، افزود: در راستای اجرای طرح «کاهش آلایندگی هوا» دوربین پلاک خوان مستقر در ورودی بلوار ۴۵ متری گلشهر موفق به اخذ کد جریمه از سوی پلیس راهور شد.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج دوربین ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی و محدودیت ترافیکی ورودی بلوار ۴۵ متری گلشهر به شبکه ارسال جرائم شهرک آزمایش متصل شده است و پلاک خودروهای عبوری از این مسیر از طریق این دوربین بررسی و در صورت نداشتن معاینه فنی به‌صورت هوشمند جریمه می‌شوند.

احمدی‌نژاد افزود: ازاین‌پس خودروهای فاقد معاینه فنی و تردد در زمان‌های محدودیت کرونا از طریق این سامانه به‌صورت هوشمند جریمه خواهند شد.

وی در بخش دیگر با اشاره به اخذ کد جریمه ثبت سرعت غیرمجاز در زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به‌منظور هوشمند سازی معابر در راستای کاهش تصادفات و با همکاری پلیس راهور کد جریمه برای سامانه ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در معبر مذکور اختصاص داده‌شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج یادآور شد: پیش‌ازاین کد جریمه برای ۱۰ دوربین دیگر موجود در سطح معابر شهر کرج تخصیص داده‌شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =