مصطفی سعیدی سیرائی

شهردار کرج با اشاره به اینکه همدلی میان همه دستگاه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، گفت: مدیریت بحران همکاری همه دستگاه‌های خدمت رسان را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و تبریک روز نوجوان، بسیج دانش‌آموزی و روز پدافند غیرعامل، به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، شهرها باید به یاد و نام شهیدان مزین شوند، اشاره کرد و گفت: بحران با تفکر جهادی و انقلابی حل می‌شود.

وی بابیان اینکه اتحاد میان دستگاه‌های خدمت رسان لازمه کار جهادی است، عنوان کرد: شهرداری را به خاطر پول، رئیس بحران ندانیم، مدیریت بحران با اقدامی جهادی و همکاری همه دستگاه‌های خدمت رسان امکان‌پذیر خواهد بود.

شهردار کرج اضافه کرد: شهرداری برای خدمت‌رسانی آمادگی کامل را دارد اما در مدیریت بحران دیگر دستگاه‌ها هم کنار شهرداری باشند تا همه باهم بتوانیم مشکل را در حد توان و وظیفه خود انجام دهیم.

حضور مردم در مدیریت بحران نقش پررنگی دارد

سعیدی سیرائی همچنین به نقش پررنگ حضور مردم در مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: در همه کشورهای توسعه‌یافته نیز با وجود اینکه زیرساخت‌ها برای مقابله با بحران، فراهم است، اما این موضوع مشهود است که اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند و کمک نکنند کاری صورت نمی‌پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج، گروه‌های جهادی و سمن‌ها برای مدیریت بحران باید آموزش ببینید، گفت: تجهیزات مدیریت بحران در کنار حضور مردم مؤثر خواهد بود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی شهرداری را صرفاً مانند پول می‌بینند، گفت: دستگاه‌های دولتی مستقر در استان باید شهرداری را یاری کنند.

سعیدی سیرائی با اشاره به سیستم درآمد هزینه در شهرداری‌ها، گفت: عوارضی که از مردم دریافت می‌شود برای خود مردم هزینه و مالیاتی گرفته نمی‌شود، این شرایط ایجاب می‌کند در مواقع بحرانی دستگاه‌های دولتی در کنار شهرداری باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =