مناسب سازی - کراپ‌شده

شهردار کرج با اشاره به اینکه تردد آسان در شهر حق معلولان است، گفت: مناسب‌سازی معابر از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی در حاشیه برگزاری طرح جهادی علمداران خدمت «پاکداشت شهر» که جمعه هفته گذشته (هفتم آبان ماه) در منطقه چهار برگزار شد به همراه معاونین و مدیر منطقه چهار به دیدار «میثم عطاخوانی» جوان موفق معلول جسمی و حرکتی رفت.

وی در این دیدار اراده و انگیزه این جوان مستعد و دانشجوی فعال را ستود و بر الگو گرفتن از چنین انسان‌های سرشار از همت و شوق تأکید کرد و گفت: معلولان با تمام محدودیت‌های جسمی که دارند برای اهداف خود تلاش بیشتری کرده و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌اند.

شهردار کرج در بخش دیگری به اهمیت مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای شهر برای حضور معلولان اشاره کرد و گفت: مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها، استفاده از ظرفیت تابلوهای شهری برای اطلاع‌رسانی حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت همواره از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری برای معلولان و نابینایان است.

سعیدی سیرائی گفت: شناخته شدن حقوق افراد دارای معلولیت و فاصله گرفتن از نگاه ترحم‌آمیز به این افراد گام مثبتی است که برای کمک به معلولان به شمار می‌رود زیرا تردد راحت در شهر حق آن‌هاست همچنین استفاده از ظرفیت‌های شهرداری می‌تواند اتفاقات مثبتی را در این حوزه رقم بزند.

شهردار کرج در پایان این دیدار به این معلول دانشجو یک سفر مشهد مقدس هدیه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =