جلسه کارگروه پشتیبانی وخدمات شهر پدافند غیر عامل شهرداری کرج

کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیر عامل استان البرز به میزبانی شهرداری کرج و با حضور مسئولان مربوطه در استان و شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان البرز به میزبانی شهرداری کرج و با حضور مسئولان مربوطه در استان و شهر برگزار شد. در این کارگروه که باهدف حفاظت سایبری نرم‌افزارهای استان پس از حمله سایبری به نرم‌افزارهای پالایش‌های فراورده‌های نفتی، برگزار شد، تقویت زیرساخت‌ها در شبکه فیبر، ارتقای نظارت تصویری و ایجاد مرکز داده موردبررسی قرار گرفت.

تبیین محل‌های مناسب برای اسکان اضطراری، بهره‌گیری از سالن‌های ورزشی، زمین‌های فوتبال و سالن‌های آموزشی در مواقع بحرانی، تجهیز خانه‌های هلال، توسعه تجهیزات اسکان ازجمله چادر، موکت و پتو، تجهیزات بهداشتی و تجهیزات خوراکی از دیگر موارد مطرح‌شده در این کارگروه بود.

اعلام محل سوله‌های ورزشی در مناطق ۱۰ گانه به‌عنوان محلی برای دپوی تجهیزات و اسکان اضطراری موقت و تجهیز این سوله‌ها به آب و برق اضطراری، طراحی و ایجاد پارک پدافند غیرعامل مانند پارک ترافیک به‌منظور آموزش موارد مربوط به پدافند غیرعامل و ارتقای سطح آگاهی شهروندان از این موضوع نیز ازجمله موضوعاتی بود که راجع آن بحث و بررسی شد.

ایجاد اپلیکیشن موبایلی از سوی شهرداری کرج باهدف مشخص کردن نزدیک‌ترین مکان‌های امن در حین بحران به‌صورت آفلاین نیز موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد.

در پایان مقرر شد جلسات منظمی با حضور مدیران مربوطه با موضوع پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان البرز باهدف مدیریت این موضوع برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =