سعیدی سیرائی

شهردار کرج گفت: تکمیل پروژه مهم بزرگراه شمالی با توجه تورم موجود نیازمند شش هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در اولین جلسه ادارای استاندار جدید البرز با مجموعه مدیریت شهری که عصر یکشنبه در صحن شورا برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید، گفت: حضور شما در صحن شورا که نشان از اهمیت مدیریت شهری دارد را به فال نیک می‌گیریم.

شهردار کرج در ادامه به اهمیت کلان‌شهر کرج اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان البرز در این کلان‌شهر سکونت دارند.

سعیدی سیرائی همچنین به دو پروژه مهم متروی کرج و بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها نیازمند حمایت دولت است.

وی از بزرگراه شمالی به‌عنوان پل ارتباطی میان استان تهران و سیزده استان دیگر یادکرد و گفت: شهرداری کرج این پروژه را آغاز کرد و دولت با اختصاص اوراق مشارکت پای‌کار آمد.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: تکمیل پروژه مهم بزرگراه شمالی با توجه تورم موجود نیازمند شش هزار میلیارد تومان است.

شهردار کرج به وضعیت متروی کرج که در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد، اشاره کرد و گفت: این پروژه به دلایل مختلفی که در جلسات آینده تشریح خواهد شد هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

سعیدی سیرائی تأکید کرد: متروی اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز بعد از کرج بوده آغاز و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در بخش دیگری با تأکید بر صدور پروانه مطابق ضوابط طرح تفصیلی، افزود: شهرداری کرج سال ۹۷ با اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ به مدت یک سال پروانه ساختمانی با همبادی مجاورین صادر کرد.

شهردار کرج تأکید کرد: این مهم با توجه به شکل‌گیری بافت شهری و در راستای کاهش تخلفات ساختمانی انجام شد.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه مصوبه فوق توسط کمیسیون ماده ۵ تمدید نشد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع تحقق این مهم منجر به حل مشکلات مردم و سازندگان و جلوگیری از تخلفات ساختمانی خواهد شد.

وی با اشاره به وجود سیزده هزار نیرو در شهرداری کرج، گفت: ماهانه ۱۳۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم در این حوزه جزو چهارمین کلان‌شهر کشور هستیم که در حوزه پرسنلی با مشکلی مواجه نیستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =