سعیدی سیرائی

شهردار کرج گفت: لکه‌گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات کم برخوردار در اولویت قرارگرفته و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بخشی از آن تا پایان سال انجام می‌شود.

مصطفی سعیدی سیرائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در مناطق کرج با اولویت محلات کم برخوردار ادامه دارد، اظهار کرد: هرچند عدم عرضه قیر در بورس و برودت هوا اجرای عملیات آسفالت را با مشکلاتی مواجه کرده ولی شهرداری وظیفه دارد به مطالبه شهروندان در این خصوص پاسخ درستی بدهد.

وی بابیان اینکه اولویت‌ها برای انجام عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر احصاء شده است، ادامه داد: هنوز در برخی محلات کم برخوردار شهر شاهد کوچه‌های فاقد آسفالت هستیم که این وضعیت به‌هیچ‌وجه زیبنده شهروندان کرجی نیست.

شهردار کرج ابراز کرد: لکه‌گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات کم برخوردار در اولویت شهرداری قرارگرفته و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بخشی از آن تا پایان سال انجام می‌شود.

جمع‌آوری یک روز در میان زباله در یکی از مناطق کرج

سعیدی سیرائی در بخش دیگری بر ضرورت همکاری شهروندان برای مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: با توجه به جمع‌آوری سبدهای زباله از مقابل واحدهای مسکونی، از شهروندان تقاضا می‌شود زباله‌های خود را در زمان تعیین‌شده در مقابل منزل خود قرار دهند.

وی توضیح داد: همچنین از شهروندان درخواست می‌شود اگر به دلایل مختلف ناچارند زباله‌های خود را در ساعات روز از منزل خارج کنند، حتماً آن‌ها را در سطل‌های زباله مکانیزه بیندازند و از قرار دادن پسماندهای خود در کنار درخت و گوشه خیابان خودداری کنند.

شهردار کرج اضافه کرد: اگر هر شهروند در رعایت زمان خروج زباله‌های مسکونی - تجاری - اداری و... وظیفه خود را درست و به‌موقع انجام دهد، حرکت این چرخه متوقف نمی‌شود و می‌توان کم‌کم امیدوار بود که زباله‌ای در گوشه‌ کوچه و خیابان باقی نمی‌ماند.

سعیدی سیرائی با اشاره به طرح جدید شهرداری برای مدیریت بهتر پسماند، گفت: بناشده یکی از مناطق ۱۰گانه به‌عنوان پایلوت انتخاب شود و برای مدتی زباله‌های ساکنان آن به‌صورت یک روز در میان جمع شود.

وی توضیح داد: اگر این طرح اثربخشی مناسبی داشته باشد، در آینده در تمامی مناطق اجرایی خواهد شد.

تراکم نیروی مازاد در شهرداری کرج

شهردار کرج در ادامه با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص عملکرد سامانه ۱۳۷ توضیح داد: به دنبال رفع نواقص این سامانه هستیم و به سمتی پیش می‌رویم که رضایت شهروندان از عملکرد این مجموعه افزایش یابد.

سعیدی سیرائی همچنین به برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: هرچند بخشنامه جذب این نیروها منوط به تأمین اعتبار لازم برای پرداخت دستمزد ... است ولی به دنبال برگزاری آزمون هستیم.

وی بابیان اینکه شهرداری کرج هم مانند بسیاری از شهرداری‌های بزرگ کشور با مشکل مازاد نیرو مواجه است، گفت: در بهترین حالت، بین ۳۰ تا ۴۰ درصد نیروهای شهرداری مازاد هستند که ماهیانه مبلغ زیادی برای پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها هزینه می‌شود.

شهردار کرج توضیح داد: تمرکز شهرداری باید به سمت افزایش کارآیی و اثربخشی نیروهای خود باشد و آموزش مستمر در تحقق این هدف نقش به سزایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =