قاسمپور

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با موافقت شورای شهر هزینه صدور پروانه احداث بنا در بافت های فرسوده این کلانشهر ۹۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسم پور شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این در بافت فرسوده تخفیف پایه ۶۰ درصد لحاظ شده بود که امروز به ۷۰ درصد رسید.

وی تصریح کرد: حداکثر تخفیف  صدور پروانه ساخت بنا در بافت های فرسوده با توجه به مواردی که در لایحه پیشنهادی شهرداری کرج مطرح شده است از ۹۰ درصد به ۹۵ درصد رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امیدواریم با لحاظ شدن این تخفیف ها هر چه سریع تر شهروندان کرجی برای بازسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده کرج اقدام کنند.

وی گفت :امروز شهرداری کرج لایحه ای مبنی بر اختصاص  ۱۸ قطعه زمین برای  مسکن اولی هابه شورا ارسال کرد که شورای شهر با اختصاص ۱۷ قطعه آنها موافقت کرد.

قاسم پور بیان داشت: ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار آسیب پذیر باید در نظر گرفته شود تا مردم بتوانند از مزایای مسکن ارزان قیمت برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام شورای شهر کرج در راستای سیاست های دولت سیزدهم است، افزود: انتظار می رود استانداری البرز در کمیسیون ماده پنج به بارگذاری مسکن ارزان قیمت برای  مسکن اولی ها همکاری لازم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =