علی رضا رحیمی

نائب رییس شورای شهر کرج گفت: برداشت از چاه نفت شهرداری باید در دوره ششم با شیب نزولی همراه بشود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،علیرضا رحیمی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و تبریک حلول ماه مبارک رجب عدم رضایت خود را از نحوه ارائه بودجه از سوی شهرداری کرج اعلام کرد و افزود: در این خصوص سعی کردیم سکوت کنیم تا به بودجه ورود و مشکلات روی زمین مانده را رفع کرده و برای مردم کاری انجام دهیم.

نایب رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: رسم بر این است وقتی بودجه نوشته می‌شود، ناظرین شورا در سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌ها و نیز کمیسون‌ها برای تبادل اطلاعات گفت‌و گو شود.

وی با بیان اینکه تغییرات در سبک بودجه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تغییر سخت است، برای هر تغییری مقاومت ایجاد می‌شود اما اگر مثبت باشد، نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت. لذا تمام سعی بر این است که در این دوره بودجه به سرعت مساله محوری تعریف شود.

رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تاکید بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه به شهروندان، اظهار کرد: اعضای شورا در جدیت و خدمت رسانی به شهروندان تعارفی ندارند.

وی ادامه داد: در این دوره شورا باید چاه نفت شهرداری یعنی ساخت و ساز جرائم ماده ۱۰۰ با شیب نزولی همراه باشد و در یک دوره چهار ساله درصدی از آن کسر و جای آن کد ردیف‌های درآمدی پایدار دیگر جبران کننده باشد.

وی افزود: «شهردار سرباز شوراست» و معاونین شهردار نیز باید در همین راستا باشند و سیاست‌های شورا و خدمت رسانی به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید هرکس در هر میز و صندلی که نشسته نقش و جایگاه خودش را بداند و به وظایف خود عمل کند تا بتوانیم آنچه رضایت خدا است و برای مردم خیر دارد را رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =